WDH Werving en Selectie Bureau is Landelijk actief en werkt met een vast tarief van 3500 euro per vacature ongeacht opleiding of salaris op een No Cure No Pay basis.

 

WDH Werving en Selectie Recruitment Bureau voor Informatietechnologie en communicatietechnologie

 

Functieprofiel

Geïnteresseerd in Informatietechnologie of communicatietechnologieën? Innovatief en snel om problemen op te lossen? Een carrière in informatie of communicatie-engineering kan iets voor jou zijn

Informatie en Communicatietechnici werken in een aantal sectoren, waaronder:

  • internet- en computertechnologieën
  • netwerken en telecommunicatie
  • radio.

Sommige ingenieurs concentreren zich op het toepassen van technische kennis, terwijl anderen zich concentreren op managementactiviteiten. Veel functies bevatten elementen van zowel leidinggevende als technische verantwoordelijkheden.

Het technische aspect van de rol omvat het gebruik van specialistische kennis om oplossingen te ontwerpen en te leveren, evenals technische begeleiding te bieden aan anderen binnen de inlenende organisatie.

Bestuurlijke verantwoordelijkheden omvatten het plannen en beheren van projecten, ervoor zorgen dat ze op tijd worden geleverd, binnen het budget en volgens de afgesproken kwaliteitsnormen.

verantwoordelijkheden

Als Informatie of communicatiemedewerker zijn uw verantwoordelijkheden waarschijnlijk:

  • site-onderzoeken uitvoeren
  • reizen om leveranciers, klanten en collega’s te ontmoeten die in andere kantoren zijn gevestigd
  • onderhandelen over producteisen met klanten
  • technische ondersteuning bieden aan collega’s en andere teams
  • creatieve oplossingen vinden voor de uitdagingen van netwerkontwerp, mobiele communicatie, vereisten voor gegevensdiensten en protocollen voor internet- en netwerksignalering
  • testen van theoretische ontwerpen
  • het bijwonen van conferenties en seminars om te netwerken en op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen in de sector
  • contact onderhouden met interne en externe klanten
  • analyseren en interpreteren van gegevens om uw werk te informeren
  • werken aan strakke tijdschema’s als onderdeel van een goed presterende ploeg
  • het organiseren van procesbijeenkomsten
  • herschrijven of wijzigen van processen om ervoor te zorgen dat alle aspecten van de service soepel en volgens schema verlopen.

De managementaspecten van het werk omvatten:

  • projecten managen en reguliere vergaderingen bijwonen om de beste manier om projecten vooruit te helpen bespreken
  • deelnemen aan telefonische vergaderingen en vergaderingen om producten, actieplannen en teamprestaties te bespreken
  • het bijwonen van briefings over nieuwe netwerken en nieuwe producten
  • beheer van middelen, inclusief budgetten, fysieke middelen en personeel
  • opstellen van schriftelijke rapporten en presentaties van hoge kwaliteit voor management en klantevaluatie
  • ervoor zorgen dat projecten op tijd worden opgeleverd, binnen het budget en volgens afgesproken kwaliteitsnormen.

Vaardigheden

Je moet laten zien:

  • technisch vermogen en kennis
  • een goed begrip van netwerken
  • organisatorische vaardigheden
  • aanpassingsvermogen en het vermogen om snel nieuwe vaardigheden te leren
  • goede presentatie- en communicatievaardigheden
  • het vermogen om efficiënt en effectief te werken met minimale supervisie
  • de mogelijkheid om zich onder druk te concentreren om te voldoen aan strakke deadlines
  • analytische en probleemoplossende vaardigheden
  • zakelijk / commercieel bewustzijn
  • het vermogen om goed te werken binnen een team
  • project- en people managementvaardigheden.

WDH Werving en Selectie Recruitment Bureau voor Informatietechnologie en communicatietechnologie