WDH Werving en Selectie Bureau is Landelijk actief en werkt met een vast tarief van 3500 euro per vacature ongeacht opleiding of salaris op een No Cure No Pay basis.

WERVING EN SELECTIE RECRUITMENT BUREAU VOOR DIGITAL MARKETING ONLINE MARKETING EN E-COMMERCE

WERVING EN SELECTIE RECRUITMENT BUREAU VOOR DIGITAL MARKETING ONLINE MARKETING EN E-COMMERCE

Als u geïnteresseerd bent in marketingcommunicatie en op de hoogte wilt blijven van nieuwe trends en ontwikkelingen, kunt u een geweldige digitale marketeer worden

Digitale marketing omvat de promotie van producten en diensten via een verscheidenheid aan digitale kanalen, met behulp van internet en mobiele technologie. Push-and-pull marketingtechnieken worden toegepast, gericht op consumenten, zowel direct als indirect.

In de rol van digital marketer ben je betrokken bij het ontwikkelen van de multichannel communicatiestrategieën van een organisatie en werk je misschien op verschillende gebieden, of specialiseer je je in een paar, afhankelijk van de grootte en vereisten van je werkgever.

Soorten digitale marketing

Veelgebruikte digitale marketingtechnieken zijn onder andere:

  • social media marketing – een duidelijke online aanwezigheid ontwikkelen door grote aantallen internetvolgers aan te trekken via sociale mediakanalen zoals Facebook, Twitter, YouTube en Instagram.
  • zoekmachine optimalisatie (SEO) – ontwikkeling van strategieën om het aantal bezoekers van een website te vergroten door het bereiken van hoge posities in de zoekresultaten.
  • PPC-campagnes (pay-per-click) (PPC-campagnes) : gesponsorde online advertenties die door het bedrijf worden betaald om te worden weergegeven naast niet-betaalde zoekresultaten.
  • mobiele marketing – inclusief app-gebaseerde, in-game, locatiegebaseerde en sms-marketing.
  • affiliate marketing – waar een bedrijf andere bedrijven (gelieerde ondernemingen) toestaat om producten op hun website te verkopen. De aangeslotene krijgt een betaalde commissie voor elke klant die door zijn eigen marketingstrategieën naar de website wordt gebracht.

verantwoordelijkheden

Als een digitale marketeer moet u:

  • maak en upload kopie en afbeeldingen voor de website van de organisatie
  • schrijf en verzend e-mail marketing campagnes
  • nauwkeurige rapporten en analyses bieden aan klanten en bedrijfsbeheer om effectieve return on investment (ROI) aan te tonen
  • onderzoek naar nieuwe online mediamogelijkheden die het bedrijf ten goede kunnen komen, waaronder mobiele, sociale media, ontwikkeling van blogs en fora
  • ontwerp website banners en help met web visuals
  • communiceren met klanten, affiliate netwerken en gelieerde partners
  • voer trefwoordonderzoek en rapportage van webstatistieken uit
  • bijdragen aan social media-engagement en merkbewustmakingscampagnes
  • gebruik webanalysesoftware om de prestaties van websites van klanten te controleren en aanbevelingen voor verbetering te doen
  • bijdragen aan bedrijfs- en branche-blogs en e-communicatie beheren
  • assisteren met betaalde media, inclusief contact met digitale reclamebureaus
  • ontwikkelen en integreren van contentmarketingstrategieën
  • Blijf op de hoogte van de huidige digitale trends
  • de contactendatabase beheren en assisteren bij het genereren van leads
  • onderhandelen met medialeveranciers om de beste prijs voor klanten te bereiken.

Vaardigheden

Je moet:

  • sterke verbale communicatievaardigheden voor het verwoorden van ideeën aan collega’s en klanten
  • uitstekende schriftelijke communicatievaardigheden voor het produceren van inhoud van hoge kwaliteit
  • aandacht voor detail en nauwkeurigheid
  • het vermogen om zelfstandig en flexibel te werken
  • het vermogen om prioriteiten te stellen en in meerdere projecten te werken
  • het vermogen om te werken als onderdeel van een team
  • organisatorische vaardigheden met het vermogen om een ​​hoog volume aan kwaliteitswerk te leveren
  • creatieve vaardigheden voor het bijdragen aan nieuwe en innovatieve ideeën
  • het vermogen om goed onder druk te werken en deadlines te halen
  • netwerk- en analytische vaardigheden
  • kennis van bestaande en opkomende platforms voor sociale media
  • uitstekende IT-vaardigheden.

 

WERVING EN SELECTIE RECRUITMENT BUREAU VOOR DIGITAL MARKETING ONLINE MARKETING EN E-COMMERCE